1 Nisan 2010

Kimisi tutku der benim için , ulaşmaya çalışır
Kimisi nefret der , kaçar
Ama onlar değil midir , ikisini de içlerinde yaşatan?
Çok şey ifade etmem çoğu insana
Belki de çok iddialı olmadığımdan
Ama onlar değil midir , iddialı olanları ezmeye çalışan?
Parlaklığı sevenler , severler beni
Yorduğundan şikayet edenlerse kaçar
Zaten onlar değil midir , yorulmadan parlamak isteyen?
Çoğu insana doğayı hatırlatırım
Sevilirim belki de bu yüzden
Ama onlar değil midir , hiç acımadan doğayı katleden?
Kimisi gök der , kimisi deniz
Halbuki gökyüzünde de , denizde de
Beni görülmez hâle getiren onlar değil midir?

Daha niceleri var böyle
Kimisi çok sevilir , kimisinin yüzüne bakılmaz
Ama aslında kusur da marifet de
Sevip sevmemeye karar verenlerdedir.

Gök onlar için her ağladığında
Ortaya çıkar parlak , yalancı bir teselli
İşte ben oyum!
Herkes ulaşmaya çalışır bana ama yetişemez
Çünkü ben –görünenin aksine- onlara en uzak olan yerdeyim
İçlerindeyim!

2 yorum:

  1. beril olumsuz eleştirecek hiçbir şey bulamadım.
    etkileyici ve anlamlı olmuş.
    çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Beril yazının bu hâli çok daha iyi olmuş.Oya'nın söylediği gibi etkileyici ve anlamlı olmuş.

    YanıtlaSil