1 Haziran 2010

Teklif

İçimden geliyor seni sevmek,
Kızgınlığım aşılıyor içimde.
Neden, neden ne yapsan da kızamıyorum sana?
*
İçimden geliyor yalan söylemek,
İnsanlara, onların arasında.
Neden, neden açıklayamıyorum onlara?
*
İçimden geliyor çığlık atmak,
Boşluğa, canım acıdığında.
Neden, neden katlanamıyorum acıtana?
*
İçimden geliyor cesaretimi toplamak,
Korkmamak en zor anımda, teklifimde.
Neden, neden inanamıyorum mutluluğuma?
*
İçimden geliyor seni sevmek,
Kızgınlığım aşılıyor içimde
Neden, neden ne yapsan da kızamıyorum sana?

2 yorum:

  1. "kızgınlığım aşılıyor içimde" cümlesi sanki biraz düşük olmuş .belirtili nesne sevmek, yani "sevmeyi" kastetin sanırım,anlaşılıyor ama akışı bozuyor gibi.

    YanıtlaSil
  2. ya ne bileyim kızgınlığımın içimde arka plana atıldığını daha kısa ve hoş açıklayamadım bir iki seçenek sunsana bir bakalım nasıl olcak?

    YanıtlaSil