12 Haziran 2010

YAŞAMAK İÇİN
Yaşamak nedir bilmez ki
Karanlıktaki kadın
Uzakta sevgili
Gelmesi yakın
Ve kör bıçak
Ve aşkın gözleri

Hiç yaşamamış say
Sağır aşkları
Çünkü hiç yaşamadı
Sessiz aşk şarkıları

Yaşamak için
Sevgilinin kokusu gerek
Biraz taze kolonya
Ve alabildiğine
Mis gibi
İğde ağacı gerek insana

Damağında kalması gerek
Coşkunun tadının
Tutkunun ve aşkın
Sevgiye doymak
Gerek

Ve bir tek lokmada, bir yudum suda gizli
Coşku, tutku, aşk
ve sevgi

Yaşayamam ben,
Tenim tenine değmedikçe
Hissetmedikçe
İnsan ılıklığını bedenimde
Ellerimiz kavuşmadıkça.
Sevemem yaşayamazsam...

5 yorum:

  1. Hiç yaşamamış say
    Sağır aşkları
    Çünkü hiç yaşamadı
    Sessiz aşk şarkıları

    YanıtlaSil
  2. Ne demek istediniz, farkında olmadan çalıntı mı yapmışım?

    YanıtlaSil
  3. yok hayır, yalnızca beğendim

    YanıtlaSil
  4. ikincisinden daha çok mu aşk şiiri formatında bu?

    YanıtlaSil
  5. evet iki türlü de denemek istedim: bir aşk şiiri bir de özgürlükle ilgili şiir yazdım. aslında kararsızlığımı da ortaya koymuş oldum.

    YanıtlaSil