26 Temmuz 2010

Beklemek üzerine

Sessizce bekler insan korkuyorsa
Sessizce izler uzaktan
Bekler seslerin dinmesini
Sessiz kalmak buna denir
Bağırmak cesaret ister ya
Beklemektir korkak adamın çaresi

Beklemekten başka
Ne yapabilir ki
Eylemden uzak
Hayattan, cesaretten uzaksa
Alışmışsa, uyuşmuşsa eğer
Bekler olduğu yerde
Hareket etmeden
Düşünmeden bekler.

Bekler ama
Beklediğini bilmez
Zamanın aktığını, ömrün bittiğiini görmez
Bekler ki mucizeler olsun
Ne mucizeler kaçırdığını bilmez
Hayatı bilmez bekleyen adam.

2 yorum:

  1. hoşuma gitti gayet içten bir yazı bu arada kıtanın sonunda nokta olmalı:D

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim ama aslında bana çok yüzeysel gibi geliyor. derinleştirmek için ne yapacağımı bilemedim. ben içten bir yazı yerine "beklemenin farklı bir tarafını anlatmak" isterdim.yani yazdım ama istediğim bu değildi. ayrıca kıtanın sonunda nokta olmaması okuma esnasında bir sorun yaratmaz bence çünkü zaten kıta bittiğinde duruyorsun.

    YanıtlaSil