9 Haziran 2010

Sessiz

Çaresizim.
Anılarımda, bugünümde ve yarınımda
Keşkelerimi attığım için pişmanım.
Gölgesinden çıktıkça vuruyor yüzüme
Her gün biraz daha çok,
Bugünün benden götürdükleri.
Çaresizim.
Her gün biraz daha dışında buluyorum kendimi
Bu yalan, bu yapmacık düzenin.
Sorguluyorum kendimi;
Onlarda değil bende sorun,
Biliyorum.
Çıldırıyorum,
Utanıyorum düşüncelerimden,
Utandırılıyorum.
Yasaklanıyorum, sınır çektiriliyorum.
Anlatamıyorum, artık susuyorum
Senin karşında, anlatacak o kadar şeyim varken.
Kabuğumda mutluluğa zorlanıyorum,
Oluyorum da…
Çaresizim,
Mutlu oluyorum.
Kaybettireceklerini düşünmeden gülüyorum
Kaybettiğimi bile bile arıyorum
Çaremi.
Nerdesin, kiminlesin,
Çaresizim,
Konuşamıyorum.

1 yorum:

  1. Bence çok güzel bir şiir olmuş; ama "Onlarda değil kendimde sorun " yerine "Onlarda değil bende sorun" demeniz daha iyi olabilir.

    YanıtlaSil